Menu Sluiten

Kantoorruimte Aanbieden

Offis� is Officieel erkend door de overheid als dienstverlener aan vennootschappen. Je krijgt hier dus een �cht bemeubeld deelkantoor – altijd voor je toegankelijk – met een 100 legaal adres

offis: je officiële kantoor

  • 24/7-toegang
  • Ontvang je bezoekers in de spreekkamer privé
  • Vestig je zetel & fiscaal domicilie* bij offis

Wat kan je van offis® verwachten?

Bij offis krijg je veel van wat je nodig hebt als je serieus vooruit wil met je zaak.

Je krijgt 24/7 toegang tot je reële kantoor met je eigen vaste bureautafel. Je krijgt een wettig erkend adres voor je zetel met fiscaal domicilie*. Je krijgt ook: kantoorinfrastructuur, spreekkamer privé met je bezoekers, toegang tot de tuin en nog veel meerKlik hier voor de Packagedeal.

Ons aanbod

Wat krijgt u van kantoor offis?

U krijgt een vaste bureautafel of privékantoor in een kant-en-klare gemeubelde locatie waar u de zetel voor uw vennootschap kan vestigen. 

U krijgt stilte op uw werkplek, want er mag niet worden gepraat. 

Uw goederen in het offis-gebouw zijn verzekerd voor een werkelijke waarde van 500 euro voor een deelwerkplek en 1500 euro voor een privékantoor. Daarbovenop heeft offis een bedrijfspolis aansprakelijkheidsverzekeringen.

offis respecteert de wetgeving inzake het fiscaaal domicilie. offis is dus geen virtueel kantoor, want dat is illegaal als u ook een fiscaal domicilie wil.

De wettelijke voorwaarde voor een fiscaal domicilie is dat u de werkelijke leiding en het beheer van uw vennootschap uitsluitend verricht op het fiscale domicilie. Dus, u neemt er de belangrijkste zakelijke beslissingen, boekhoudt er, en ontvangt er de fiscus.

U krijgt daarom bij kantoor offis:

  • een vaste werkplek, 24/7 toegankelijk
  • een spreekkamer privé op basis van beschikbaarheid (reserveren)
  • een all-in bemeubeld deelkantoor of privékantoor: nutsvoorzieningen, locker, internet, printer en bureaubenodigdheden, en dus ook inclusief onroerende voorheffing, gemeentelijke heffing en verzekering. Overeenkomst kantoor offis.

U krijgt ook een afsluitbare brievenbus in het offis-gebouw OF uw post wordt doorgestuurd via Bpost of via mail (ingescand).

9243776

Informatie over kantoorruimte aanbieden.

Als u overweegt om een werklocatie te huren, bestaan er in Vlaanderen en Antwerpen verschillende formules van businesscenters en bedrijfsverzamelgebouwen.

Doorgaans bieden deze de mogelijkheid precies de ruimte te huren die u nu nodig heeft en de flexibiliteit om die ruimte aan te passen aan de dynamiek van uw onderneming. De faciliteiten en de precieze huurformules vertonen echter nogal wat verschillen.

Voor elk businesscenter is er een aanspreekpunt waar u terecht kan voor meer informatie. De co-working ruimtes hebben de laatste jaren enorm aan succes gewonnen.

Dit komt vooral doordat de huurder niet vastzit aan jarenlange huurcontracten.

Het mooie van een co-working werkruimte, is dat iedere.

Meer info

tags: Virtueel Kantoor Huren Antwerpen – Virtueel Kantoor Antwerpen – Huur Virtueel Kantoor Antwerpen – Virtueel Zakenadres Antwerpen – Advies Virtueel Kantoor Antwerpen – 

Wenst u meer info over kantoorruimte aanbieden kijk dan vlug op https://offis.be | Kantoorruimte Aanbieden

Postbussen | Kantoren | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Kantoorruimte aanbieden

nl fr home te koop woningen appartementen gronden nieuwbouw commercile panden opbrengsteigendom te huur woningen appartementen commercile panden nieuwbouw referenties over ons bedrijfsprofiel te koop aanbieden te huur aanbieden taxatie en advies contact u zoekt youtube commercile panden te huur alle gemeentes alle gemeentes bilzen herderen riemst rosmeer vroenhoven alle prijzen alle prijzen . . . . Google kaart ik ben op zoek riemst bedrijfsgebouw commercieel gunstig gelegen pand inclusief privwoonst … . Riemst handelspand commercieel gunstig gelegen pand langs de drukke… . Verhuurd verhuurd riemst kantoor riante praktisch ingedeelde kantoorruimte gelegen op het… Verhuurd immo janssenmarres maast.

infojanbaert.com toggle navigation home diensten contact onze diensten algemene industrile aanneming lees meer inrichting van kledingruimtes lees meer bedrijfsmeubilair lees meer binnen amp buitenschrijnwerk lees meer inrichting van ontspanningsruimtes lees meer scheidingswanden lees meer inrichting van werkposten lees meer inrichting van burelen en kantoorruimtes lees meer plafonds lees meer over ons in startte richard baert een schrijnwerkerij in de oude veldstraat te zaffelare. Zijn bedrijf werd in door zijn zoon andr overgenomen en in door kleinzoon jan. Bij de overname door jan kreeg het bedrijf meteen een nieuwe naam en werd bvba jan baert hout amp bouwtechnieken. Het is de betrachting om samen met geschoold en vakbekwaam personeel zowel qua schrijnwerk en meubelmakerij geen enkele constructieve of tec.

De discipline van Kantoorruimte aanbieden

english franais nederlands home opslagruimte extra diensten meubelbewaring contact extra diensten bijkomend biedt caluvan self storage boortmeerbeek zijn klanten op aanvraag ook nog extra materialen en diensten aan. Goederen ontvangen caluvan self storage boortmeerbeek biedt desgevraagd de service om goederen in naam van de klant te ontvangen tijdens de kantooruren Onze aanbeveling m.b.t. kantoorruimte aanbieden Uw bedrijf laat weten welke goederen er ontvangen moeten worden en caluvan self storage ontvangt ze en slaat ze veilig op in de door u gekozen opslagruimte. Tevens biedt caluvan self storage desgevraagd de service om uw goederen vanuit boortmeerbeek per koerier naar de gewenste bestemming te sturen. Caluvan self storage geeft echte service en zorgt in uw plaats voor een.